Szkolenia Gastro-Hotel

Patroni









 

GKlogo mini

 

gk24 mini







Gastro-Hotel

na szerokich wodach                     


Za nami dwie edycje Gastro-Hotel 2011: w Kołobrzegu i Mikołajkach. Jak zwykle wystawcy, odwiedzający i organizatorzy zostali niezwykle ciepło przyjęci przez władze województw i miast, które nas gościły. Targi zakończyły się sukcesem.
 
Słoneczny Kołobrzeg gościł targi Gastro-Hotel już po raz trzeci. Jak zwykle dopisali odwiedzający nie tylko z okolicznych miejscowości, ale również z odległego Pucka, a nawet Trójmiasta. Bez wątpienia magnesem przyciągającym zwiedzających okazały się bogata i różnorodna oferta wielu wystawców oraz bardzo ciekawy program wydarzeń towarzyszących. Wśród najważniejszych atrakcji wymienić należy zaciętą i wyrównaną rywalizację szefów znanych kuchni w konkursie „Kulinarna Uczta”, którego tematem była kuchnia TEX MEX, ekscytujący pokaz barmański (Speed Bar), a także wiele szkoleń, prezentacji i demonstracji. Liczną widownię zyskał rozpoczynający targi pokaz gotowania, w którym czynny udział brał między innymi Prezydent Miasta Kołobrzeg, Janusz Gromek. Szeroko komentowany kryzys dotknął również branżę gastronomiczną i hotelarską. Mimo tego, wśród wielu odwiedzających pojawiła się znaczna liczba inwestorów żywo zainteresowanych rozwojem swojego biznesu. Zauważyli to również wystawcy.

”Targi Gastro-Hotel dają możliwość bezpośredniego kontaktu z klientami i ciekawe źródło informacji o potrzebach osób z branży gastronomicznej. To przede wszystkim doskonałe miejsce, by zaprezentować swoją ofertę znacznej grupie potencjalnych klientów. Podsumowując tegoroczną edycję targów kołobrzeskich, uważam imprezę za bardzo dobrą i udaną. Wprawdzie pierwszego dnia było mniej klientów zdecydowanych na zakup sprzętu, ale już drugi i trzeci dzień był pod tym względem dużo, dużo lepszy” – ocenił Jacek Kujawa z firmy Klimatex.


„Targi Gastro-Hotel bardzo pozytywnie nas zaskoczyły. Mimo umiarkowanych nastrojów w branży tekstylnej targi odwiedziło bardzo wielu przedstawicieli obiektów gastronomicznych i hotelarskich, w tym liczna grupa inwestorów. Szczególnie zaskoczył nas fakt, iż mimo że targi Gastro- Hotel są wydarzeniem lokalnym, pojawili się klienci z wielu odległych miejscowości. Jesteśmy bardzo zadowoleni, tym bardziej, że oprócz zysku w postaci propagowania i popularyzacji naszej marki, zyskaliśmy nowe obiecujące kontakty handlowe. Mamy nadzieję, że marka i formuła targów będą się nadal rozwijały. Jest to ważna forma wymiany wiedzy i trendów w branży, a liczne szkolenia i seminaria to doskonały sposób na poszerzenie swojej wiedzy w przystępny i łatwy sposób. Serdecznie polecamy Targi Gastro-Hotel wszystkim związanym z branżą hotelarską i gastronomiczną” – relacjonuje Grażyna Dworek, kierownik działu sprzedaży firmy Piórex.

O podsumowanie targów w Kołobrzegu pokusił się również Rafał Smelkowski reprezentujący Suma Service: „Podczas tegorocznych targów Gastro-Hotel w Kołobrzegu zaprezentowaliśmy kilka nowości, między innymi modułowe komory chłodnicze Porkka ze zintegrowanym agregatem oraz najmniejszą zmywarkę firmy Winterhalter do mycia garnków, przyrządów kuchennych i pojemników GN. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się pokazy kulinarne na urządzeniu wielofunkcyjnym VarioCooking Center firmy Frima, które moim zdaniem w najbliższych latach zrewolucjonizuje pracę w kuchni. VarioCooking zastępuje większość urządzeń używanych obecnie w gastronomii. Pomimo swoich niewielkich gabarytów pozwala na osiągnięcie wysokich wydajności. Targi są właśnie dla nas okazją do przybliżenia nowych rozwiązań. Stawiamy na firmy, które w swojej filozofii zwracają szczególną uwagę na produkty, które spełniają najwyższe wymagania w zakresie jakości i obniżenia kosztów eksploatacji. Zapraszamy na następną edycję”.

Otwierające kalendarz imprez Gastro-Hotel targi w Mikołajkach miały nieco bardziej kameralny charakter niż edycja kołobrzeska. Co pozytywnie zaskakujące dla organizatorów i wystawców mimo trzaskającego mrozu: pojawiło się wielu inwestorów. Jak wynika z relacji niektórych wystawców, obecność zaowocowała dobrze rokującymi kontaktami z inwestorami i nowymi klientami. „Targi Gastro-Hotel zwróciły naszą uwagę ze względu na kilka kryteriów. Po pierwsze to regionalna branżowa impreza b2b, skupiająca najważniejszych producentów, liderów opinii, klientów. Po wtóre ma potwierdzoną naszymi obserwacjami opinię profesjonalnie prowadzonego przedsięwzięcia, z bardzo dobrą organizacją techniczną i rewelacyjną obsługą. Jesteśmy usatysfakcjonowani współpracą z targami Gastro-Hotel i już teraz rezerwujemy dla nich miejsce w przyszłorocznym kalendarzu targów.” – zapewnia Lucjan Terlik z przedsiębiorstwa Raptor. Zapraszamy na pozostałe edycje Targów Gastro- Hotel w 2011 roku do Bielska-Białej, Wrocławia i Bydgoszczy. Gastro-Hotel to zawsze ciekawa oferta targowa, a także bogaty pakiet szkoleń, pokazów, konkursów i prezentacji.
Mariusz Kwaśniak


Współpracujemy z:

culinary com pl www poradnikrestauratora com pl  gk24 pl Targi

nadmorze pl hotwpol Targi

e-konferencje pl targi gastronomiczne targi hotelarskie targi hotelarskietargi turystyczne

turystyka24h pl papaja pl targowestoiska info Targi