Szkolenia Gastro-Hotel

Patroni











 

GKlogo mini

 

gk24 mini









Szkolenia i warsztaty

 

 



Targi Gastronomiczno-HotelarskieAnna Chwałko związana jest z branżą hotelarską i turystyczną od 15 lat. Od roku 2009 w spółce Diament S.A. pełniła funkcję specjalisty ds. sprzedaży a następnie objęła stanowisko dyrektora Hotelu Diament **** we Wrocławiu, prowadząc obiekt jako jeden z najlepszych w sieci. W roku 2014 jako dyrektor Best Western Plus Q Hotelu **** we Wrocławiu, otwierała hotel i zarządzała nim przez ponad 2 lata osiągając bardzo dobre wyniki finansowe i marketingowe. Od sierpnia 2016 roku jest dyrektorem Best Western Hotelu Mariacki *** oraz Browaru Mariackiego w Katowicach, którego budowę nadzorowała i otwierała i którym obecnie zarządza.

Od roku 2011 z pasją prowadzi również wykłady na Akademii Wychowania Fizycznego i w Wyższej Szkole Bankowej z przedmiotów związanych z zarządzaniem w hotelarstwie, budowaniem polityki cenowej, nowoczesnych metod zarządzania w hotelu i podstaw gastronomii.

Pasjonatka w swojej branży, zawsze kreatywna i zaangażowana. A prywatnie od lat miłośniczka gór oraz jazdy na rowerze szosowym


Podczas targów zapraszam na wykłady w formie warsztatów i wymiany doświadczeń pt.

Skuteczna sprzedaż w hotelu, czyli jak osiągać sukcesy i skutecznie zarządzać?

Panel ten dedykowany jest pracownikom działu sprzedaży, kierownikom recepcji, recepcjonistom i managerom odpowiedzialnym pośrednio lub bezpośrednio za sprzedaż.

Opowiemy sobie co to znaczy skutecznie sprzedawać i jak to robić? Jak rozliczać pracowników działu sprzedaży i marketingu i oceniać ich jakość pracy? Czy wysyłanie ofert i ich tworzenie to skuteczne sprzedawanie? Skąd pozyskać odpowiedni segment Gości do mojego obiektu? Czy trafiam do właściwych odbiorców z właściwą ofertą? Czy sprzedaż a marketing w hotelu to to samo i czy jedno i drugie generuje zyski?

Te i inne rozwiązania i przykłady omówimy sobie wspólnie na moim panelu wykładowym, na który serdecznie zapraszam.


Jak pozyskać najlepszych Pracowników dla mojego Hotelu, restauracji ?

Panel dla każdego dyrektora, managera i kierownika hotelu i restauracji. Odpowiemy sobie na pytania m.in. czy tak naprawdę wiem kto powinien pracować w moim hotelu? Czy ja wiem kogo konkretnie szukam i czy takie osoby w ogóle są na moim rynku pracy? Jakie metody rekrutacji stosuję? Kto w ogóle rekrutuje w moim hotelu pracowników?

A jeśli już pozyskałem idealnego kandydata czy wyznaczam cele mojemu zespołowi? Czy zarządzam również poprzez jakość pracy i dbam o nią w swoim obiekcie? Czy jestem gotowy/-a na nowe, młode pokolenia i inny styl zarządzania? Czy millenialni są naprawdę tacy straszni?

Serdecznie zapraszam.


Zapraszam również na praktyczne szkolenia:

Savoir vivre w gastronomii i profesjonalne przygotowanie do obsługi Gościa.
Szkolenie z technik obsługi kelnerskiej.

Opowiemy sobie w praktyce o tym jakie mamy style obsługi Gościa? Co wpływa na to, że jedna osoba tak szybko się rozwija i podejmuje pracę w gastronomii a druga nie.

Jak wychodzić naprzeciw problemom lub trudnym sytuacjom? Co to właściwie znaczy, że ja dobrze znam kartę menu, z której dania polecam?

I w końcu techniki obsługi Gościa i style obsługi. Jak serwować by nie spalić na samym początku?


Obsługa Gościa - jak idealnie odbyć praktyki w hotelu i gastronomii i najwięcej się nauczyć?

Praktyczne porady dla uczniów, by przygotować się odpowiednio do miejsca praktyk, zabezpieczyć przed „wpadkami” w obsłudze, czego się nauczyć i co sobie przypomnieć? A także jak najwięcej z tych praktyk czerpać i się nauczyć.

Jak się komunikować, by być zrozumianym? Czy to co pomyślałem i chciałem zaproponować Gościowi On usłyszał? Czasem wiedza to jedno, ale mój sposób komunikacji i mówienie o tym to już druga strona medalu.

Czyli wszytko o tym jak dobrze zacząć swoją przygodę jako profesjonalny i dobrze przygotowany pracownik gastronomii.



Targi Gastronomiczno-HotelarskieSebastian Kwiatkowski absolwent Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Praktyk z wieloletnim doświadczeniem. Od 25 lat zajmuje się marketingiem oraz marketingiem internetowym. Obecnie współpracuje z ponad 40 Ośrodkami Wypoczynkowymi w kraju, udzielając im porad menadżerskich oraz zajmuje się ich kompleksową obsługą pod względem przygotowania kampanii reklamowej (profesjonalne filmy, zdjęcia, budowa oraz pozycjonowanie stron internetowych) . Specjalizuje się w zwiększaniu rentowności ośrodków.

 

Negatywne opinie o obiekcie noclegowym lub gastronomicznym– praktyczne porady jak ich unikać i skutecznie z nimi walczyć

W chwili obecnej sprzedaż usług noclegowych w przeważającej większości odbywa się przez Internet. Każda osoba, która wyszukuje oferty w sieci, potrafi również dotrzeć do opinii o danym obiekcie.

W branży gastronomicznej sytuacja wygląda trochę inaczej, lecz końcowy efekt jest bardzo podobny . Ogromna liczba osób szuka restauracji z najlepszymi opiniami, unikając tych o nadwyrężonej opinii. Czasy gdzie można było podać Gościowi danie gorszej jakości, bo klient sezonowy nie koniecznie musi wrócić, niestety skończyły się. Teraz wystarczy telefon z dostępem do internatu, aby wyrazić opinię o miejscu, w którym się właśnie jadło- opinię zarówno tę pozytywną, ale co zdarza się coraz częściej- negatywną.

Jak zapobiegać niepochlebnym opiniom i co zrobić w przypadku, gdy już się pojawią? Miejsc gdzie Goście mogą opublikować opinie o obiekcie jest wiele, tak samo jak wiele jest sposobów na zarządzanie wizerunkiem obiektu, który przekłada się bezpośrednio na sprzedaż.

Jak budować wizerunek swojej firmy w internecie? Zapraszam na szkolenie.

Nieuczciwe firmy i ich niekorzystne oferty - jak je rozpoznać i unikać

Prowadząc działalność usługowo-handlową codziennie jesteście Państwo zasypywani wieloma „intratnymi” ofertami poprzez internet/telefon/pocztę . Jest w polskich przepisach prawnych szereg kruczków , i nawet odmawiając komuś, możemy liczyć się z tym, że będziemy mieli problemy prawne i finansowe. Szkolenie to praktyczne porady jak rozpoznać i unikać współpracy z „naciągaczami”

Wymierne korzyści reklamy obiektu gastronomicznego, noclegowego. Dobór środków i ich wykorzystanie

Reklama przede wszystkim powinna być skuteczna. Na rynku istnieje wiele serwisów noclegowych i rezerwacyjnych. Często opłacamy niejako z przyzwyczajenia te same serwisy od kilku lat, ale czy to z nich mamy gości? Czy serwis, który doskonale sprzedawał 5 lat temu dziś robi to równie skutecznie? Co zrobić aby zmaksymalizować efekt sprzedażowy przy jak najniższym koszcie reklamy? Jakie formy reklamy i serwisy mają obecnie najlepszą konwersje? A może możemy całkowicie inaczej zaprojektować sprzedaż wydać mniej, a równocześnie zwiększyć obłożenie w niskim sezonie, a w wysokim podnieść ceny? Na te pytania odpowiem na szkoleniu i przedstawię Państwu praktyczne porady, jak zaoszczędzić pieniądze, równocześnie zwiększając obłożenie w obiekcie.

Jak skutecznie i bezkosztowo wypromować swój obiekt gastronomiczny.

Nie zawsze promocja musi wiązać się z ogromnymi kosztami. Na szkoleniu przedstawię Państwu kilka prostych sposobów, aby restauracja, bar, stołówka miała więcej gości i cieszyła się większym zainteresowaniem od obiektów Państwa konkurencji.

 

Współpracujemy z:

culinary com pl www poradnikrestauratora com pl  gk24 pl Targi

nadmorze pl hotwpol Targi

e-konferencje pl targi gastronomiczne targi hotelarskie targi hotelarskietargi turystyczne

turystyka24h pl papaja pl targowestoiska info Targi