Szkolenia Gastro-Hotel

Patroni









 

GKlogo mini

 

gk24 mini







Szkolenia i warsztaty

 

 



Targi Gastronomiczno-HotelarskieAnna Juras związana jest z branżą hotelarską i turystyczną od 14 lat. Od roku 2009 w spółce Diament S.A. pełniła funkcję specjalisty ds. sprzedaży a następnie objęła stanowisko dyrektora Hotelu Diament **** we Wrocławiu. W roku 2014 jako dyrektor Best Western Plus Q Hotelu **** we Wrocławiu, otwierała hotel i zarządzała nim przez ponad 2 lata osiągając bardzo dobre wyniki finansowe i marketingowe. Od sierpnia 2016 roku jest dyrektorem Best Western Hotelu Mariacki *** oraz Browaru Mariacki, który w I kwartale 2017 roku będzie otwierać w centrum Katowic.

Od roku 2011 z pasją prowadzi również wykłady na Akademii Wychowania Fizycznego i w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu z przedmiotów związanych z zarządzaniem w hotelarstwie, budowaniem polityki cenowej, nowoczesnych metod zarządzania w hotelu i podstaw gastronomii.

Pasjonatka w  swojej branży, zawsze kreatywna i zaangażowana.

Prywatnie od lat miłośniczka gór oraz jazdy na rowerze szosowym, czyli pasji, które wymagają wytrwałości i silnej woli a także nieustannej pracy nad sobą – tak przydatnych w wykonywanym przez siebie zawodzie, co niejednokrotnie podkreśla.


Podczas targów zapraszam na wykład w formie warsztatów i wymiany doświadczeń pt. "Zarządzanie przez mierzenie, czy budżety są potrzebne i czy wszystko da sie policzyć?". Panel ten dedykowany jest dyrektorom hoteli, managerom gastronomii, kierownikom recepcji, managerom sprzedaży i każdemu kto na co dzień ma do czynienia z budżetami lub też dopiero skłania się ku pracy nad nimi. Co ważne szkolenie to dedykowane jest dla pracowników hoteli sieciowych jak i zarządzanych prywatnie. Odpowiemy sobie na pytania: co mierzyć i liczyć? Po co w ogóle opierać się na wskaźnikach finansowych w hotelu czy restauracji? Czy można wprowadzać i w jakim celu budżety dla recepcji, działu sprzedaży czy dla pani pokojowej i kelnera? Co zyskujemy prowadząc pełne księgowanie i system rozliczania poprzez cele finansowe? Podpowiemy sobie jakie rozwiązania dla danego hotelu są bardziej praktyczne a czego dziś unikamy w budżetowaniu. Dla każdego kto pasjonuje się pracą nad wskaźnikami i miernikami w hotelu oraz dla tych, którzy wprost przeciwnie chcą skupić się „tylko na działaniu a nie na mierzeniu” panel ten będzie idealną podpowiedzią i rozwiązaniem. Pokażemy sobie przykłady budżetów przychodowych i kosztowych by przybliżyć ich funkcję. Serdecznie zapraszam.


"Przygotowanie i wyposażenie pokoju -  co jest nie/zbędne dla moich Gości"
Panel dla każdego managera i kierownika hotelu. Jesteś dyrektorem nowopowstającego hotelu na swoim rynku i zastanawiasz się w co i jak wyposażać pokoje? Co jest niezbędne dziś w każdej jednostce mieszkalnej w oparciu o ustawę a co dziś dyktuje nam rynek i nasi Goście? Czy kategoryzacja hotelu to wszystko czego nasz Gość oczekuje? Jakie elementy wyposażenia dziś są nie/zbędne dla dedykowanego segmentu mojego hotelu i restauracji? Gdzie jest granica walki z konkurencją na najlepszy produkt? Czy wyposażenie pokoju musi być w 100% „wyłożone na tacy”? Co zapewnić w pokoju a co oferować za dodatkową opłatą lub na zapytanie Gości? Na te i na wiele innych praktycznych pytań odpowiemy i opowiemy sobie na moim panelu na który serdecznie zapraszam.



Targi Gastronomiczno-Hotelarskie
Agnieszka Hajbura-Michałowska, impresariat imprez kulinarnych na Dolnym Śląsku. Ceniony szkoleniowiec i wykładowca. Promotorka lokalnej branży gastronomicznej, szefów kuchni i kucharzy. Dziennikarz kulinarny związany z kilkoma redakcjami. Miłośniczka dobrej kuchni, wina i przede wszystkim wspaniałej kawy, o której może opowiadać godzinami. Wiceprezes Instytutu Sztuki Kulinarnej. Juror wielu konkursów kulinarnych w Polsce i zagranicą. Na co dzień konsultant kulinarny i PR-owiec w dużych rodzimych firmach.

 

Serdecznie zapraszamy na wykłady poświęcone zagadnieniom współczesne gastronomii i zjawiskom w niej zachodzącym.

 

- "Marketing w gastronomii. Branding jak skutecznie reklamować restaurację i zwiększyć obroty. Narzędzia." - Jak we współczesnej dobie trafiać do klienta Budowanie relacji z klientami poprzez wykorzystywanie współczesnych narzędzi marketingowych( na przykładach). I jak nasze działania mogą się przenieść na zwiększenie obrotów i zadowolenie naszych gości. Czyli nowy marketing restauracyjny w kilku prostych krokach ...czyli jak to działa u mnie.

Zapraszam wszystkich tych którzy zaczynają budować swoją strategię marki lub szukają nowych kanałów dystrybucji informacji.


- "Super foods i trendy kulinarne 2017r." - Superfood czyli super jedzenie odkrywane na nowo?

W ostatnim czasie nie da się uniknąć tematów ze zdrowym i ekologicznym jedzeniem. Świadomość konsumenta tego czego pragnie produktowo i na co chce wydać swoje pieniądze jest bardzo duża. Coraz częściej sięgamy po produkty certyfikowane, ekologiczne co raz mniej przetworzone. W dobrym tonie jest zaopatrywać się na powstających jak grzyby po deszczu bazarach w produkty od lokalnych producentów lub też wyspecjalizowanych sklepach z tak zwanym super zdrowym produktem Polskim jak i też importowanym. Moda na zdrowe jedzenie jest wyznacznikiem pewnego stylu życia. Życia które większość z nas chce przeżyć w zdrowiu dzięki superfood.

Ogólna definicja która oddaje charakter super jedzenia zwraca uwagę na nieprzetworzone produkty spożywcze bogate w składniki odżywcze które w sposób szczególnie korzystny wpływają na nasz organizm a także na nasze samopoczucie czym przyczyniają się do lepszego komfortu życia.. Wspólnym mianownikiem który wyróżnia te produkty od innych to duża zawartość cennych składników takich jak :witaminy, minerały oraz fundamentalne antyoksydanty i kwasy tłuszczowe występujących w stężeniach wyższych niż standardowo.

O tym czy w Polsce mamy gamę produktów superfood i nie tylko o tym dowiedzie się na moim wykładzie.


- "Czego nie wiemy o konserwantach i barwnikach - czyli jak nie dać się nabrać i umiejętnie czytać etykietę produktu."

Co to są konserwanty,barwniki i polepszacze?
Z jakich pobudek dodawane są te substancje do żywności?
Jak je dzielimy i jak unikać produktów z dużą zawartością poszczególnych substancji.
Jak odnaleźć się w tajemniczych oznaczeniach na etykiecie produktu i czy wszystkie są szkodliwe?

O tym codziennym dylemacie konsumenckim dowiecie podczas mojego wykładu. Na który bardzo serdecznie zapraszam. Bądźmy świadomi tego czym nakarmimy nasze rodziny.



"Michał Skwarek.

Targi Gastronomiczno-HotelarskieNie potrafi patrzeć na świat inaczej niż przez pryzmat projektów i usług. W swojej karierze zawodowej przez ostatnie ponad 10 lat przeszedł wszystkie możliwe szczeble związane z zarządzaniem projektami. Jest certyfikowanym Project Managerem (IPMA, PRINCE 2, SCRUM). Od 2 lat rozwija swoje kompetencje w projektowaniu i dostarczaniu usług w oparciu o najwyższe standardy dobrych praktyk ITIL.
Hotelarstwo i gastronomia towarzyszyły mu od lat, pierwsze szlify i wykształcenie ukierunkowane były stricte w stronę gastronomii (laureat 2 olimpiad gastronomicznych na szczeblu wojewódzkim). Dopiero studia, ścieżka i kariera zawodowa w branży IT ukierunkowały go w stronę zarządzania portfelem projektów i rozwoju usług. Od 5 lat z powodzeniem wdraża usługi teleinformatyczne na rynku klientów biznesowych."

Podczas targów zapraszam na wykład pt. "Porzuć produkt sięgnij po usługi" dedykowany dla kadry managerskiej zarządzającej personelem jak i każdemu kto ma do czynienia z odpowiedzialnością za jakość produktu i usług dla Gości w hotelu. Odpowiemy sobie na pytania: „Jak zarządzać i zapewniać wrażenie, komfort i kompleksową usługę a nie łóżko, hotel i salę konferencyjną”, „Jaką wartość niesie za sobą usługa?”. Z drugiej strony hotelarze muszą zapewnić sobie dostęp do usługi a nie tylko produktów, jakie oferują dostawcy na rynku. Oferujemy naszym Gościom usługi, ale i sami oczekujemy usług – jak ze zapewniać a jak egzekwować zatem dla siebie? Czego w ogóle możemy oczekiwać my jako odbiorcy usług i jaki to ma wpływ na nasz produkt względem Gości naszego hotelu?

Zachęcam do aktywnego udziału każdego kto chce zadać sobie pytanie a może i odpowiedzieć na nie: Co jest dla mnie ważne: produkt czy usługa?



Targi Gastronomiczno-HotelarskieSebastian Kwiatkowski absolwent Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Praktyk z wieloletnim doświadczeniem. Od 25 lat zajmuje się marketingiem oraz marketingiem internetowym. Obecnie współpracuje z ponad 40 Ośrodkami Wypoczynkowymi w kraju, udzielając im porad menadżerskich oraz zajmuje się ich kompleksową obsługą pod względem przygotowania kampanii reklamowej (profesjonalne filmy, zdjęcia, budowa oraz pozycjonowanie stron internetowych) . Specjalizuje się w zwiększaniu rentowności ośrodków.

 

"Jak przygotować swoją ofertę i strategię marketingową aby uzyskać całoroczne obłożenie obiektu." - Na szkoleniu zostaną omówione metody i sposoby na pozyskanie klientów dla obiektów noclegowych z wyszczególnieniem zarysów biznesplanu z osobna dla kwater prywatnych, pensjonatów, hoteli, Hoteli spa etc. Podczas wykładu dowiedzą się Państwo jak najniższym kosztem pozyskać w interesującym Was okresie roku turystów oraz jak zmienić swój obiekt aby mógł funkcjonować cały rok i cały rok zarabiać
"Zarządzanie wizerunkiem firmy z uwzględnieniem social media, profilaktyka w zarządzaniu komentarzami o obiekcie." - Na szkoleniu zastaną omówione metody obsługi gości, z naciskiem na polubowne rozwiązywanie problemów, tak aby uniknąć niepochlebnych komentarzy o obiekcie. Na wykładzie słuchacze dowiedzą się co zrobić w momencie gdy ich obiekt otrzymał znaczącą liczbę komentarzy negatywnych, wpływającą na sprzedaż w obiekcie.

 

Współpracujemy z:

culinary com pl www poradnikrestauratora com pl  gk24 pl Targi

nadmorze pl hotwpol Targi

e-konferencje pl targi gastronomiczne targi hotelarskie targi hotelarskietargi turystyczne

turystyka24h pl papaja pl targowestoiska info Targi